|
A 3. nap reggelén busztranszfer Poprádra, majd
indulás az addig a fűtőházban ácsorgó Árpáddal
Eperjesre, Kysak-nál deltázva - ezáltal az Árpád a
lehető legkevesebbet megy a "hangos
végével". |
|
Megérkezés Eperjesre. A jármű helyezéből
értelemszerűen Kassa visszafelé van. |
|
Egy kis Bardotka-kompozíció... |
|
...valamint Búvár és 460 kompozíció. |
|
"A változatosság gyönyörködtet":
vegyes gyümölcsíz Hohenegger-rel és GEO-val. |
|
Ha figyelembe vesszük, hogy a hátul lévő
épületféle akár egy 721-es vezetőállásos végére
is emlékeztethet, akkor a felállás egészen
szabályosnak hat. (Eperjesi fűtőház, a kerítés
mellől.) |
|
752 018 a fűtőházban... |
|
...valamint a frissen festett 721 230. |
|
6S310DR motort tartalmazó főgépcsoport a
javítócsarnokban. |
|
754 035-ös Búvár forgóváza (a járműszekrény a
másik forgóvázon (az ingák "házi
módszerrel", féktuskókkal kiékelve) és
csoportemelőkön nyugszik). |
|
Vontatómotorok - az állórész belső felületei
világos szürkéskék bevonattal lefújva, míg a
külső felületekhez nem nyúltak hozzá. A bevonat a
nyílásokon át jól látható ill. természetesen
belepte a nyílások külső oldalát is.
A hatás kb. olyan, mintha az állórész belülről
világítana, akár egy töklámpa... |
|
A szóban forgó bevonat belülről. |
|
710-es egy 830-as motorkocsi árnyékában. Itt is
megfigyelhető - többek között - a "logo
mindenekfelett" effektus. A régi (régi?) logo
igencsak látszik az új (meddig új?) alatt. |
|
Útban vissza az állomásra - 721 071 a festésével
(már ami a sok fékezgetés terméke, a rozsdapor alól
kilátszik) egy 742-est idéz. A logo-beújítás itt
úgy történhetett, hogy egy ronggyal letörölték a
rozsdát elől és a vezérállásnál, majd
ráfestették az új logo-t. A CKD embléma alatti
logo-ról vagy megfeledkeztek, vagy a még több
rozsdapor miatt elkerülte az átfestők figyelmét... |
|
Ez már Hidasnémetiben van: 362 001 és 363 101 -
egészen szabályos. |