A 3. nap reggelén busztranszfer Poprádra, majd indulás az addig a fűtőházban ácsorgó Árpáddal Eperjesre, Kysak-nál deltázva - ezáltal az Árpád a lehető legkevesebbet megy a "hangos végével".
Megérkezés Eperjesre. A jármű helyezéből értelemszerűen Kassa visszafelé van.
Egy kis Bardotka-kompozíció...
...valamint Búvár és 460 kompozíció.
"A változatosság gyönyörködtet": vegyes gyümölcsíz Hohenegger-rel és GEO-val.
Ha figyelembe vesszük, hogy a hátul lévő épületféle akár egy 721-es vezetőállásos végére is emlékeztethet, akkor a felállás egészen szabályosnak hat. (Eperjesi fűtőház, a kerítés mellől.)
752 018 a fűtőházban...
...valamint a frissen festett 721 230.
6S310DR motort tartalmazó főgépcsoport a javítócsarnokban.
754 035-ös Búvár forgóváza (a járműszekrény a másik forgóvázon (az ingák "házi módszerrel", féktuskókkal kiékelve) és csoportemelőkön nyugszik).
Vontatómotorok - az állórész belső felületei világos szürkéskék bevonattal lefújva, míg a külső felületekhez nem nyúltak hozzá. A bevonat a nyílásokon át jól látható ill. természetesen belepte a nyílások külső oldalát is.
A hatás kb. olyan, mintha az állórész belülről világítana, akár egy töklámpa...
A szóban forgó bevonat belülről.
710-es egy 830-as motorkocsi árnyékában. Itt is megfigyelhető - többek között - a "logo mindenekfelett" effektus. A régi (régi?) logo igencsak látszik az új (meddig új?) alatt.
Útban vissza az állomásra - 721 071 a festésével (már ami a sok fékezgetés terméke, a rozsdapor alól kilátszik) egy 742-est idéz. A logo-beújítás itt úgy történhetett, hogy egy ronggyal letörölték a rozsdát elől és a vezérállásnál, majd ráfestették az új logo-t. A CKD embléma alatti logo-ról vagy megfeledkeztek, vagy a még több rozsdapor miatt elkerülte az átfestők figyelmét...
Ez már Hidasnémetiben van: 362 001 és 363 101 - egészen szabályos.

Vissza a főlapra