Kassán valamivel jobb idő és 163-050 fogadott.
A tényekkel szembe kell nézni...
...kis szembenézés után az idősebb generáció képviselője tűnt fel (183-033).
Tovagurulása után újból a 163-asra ragadt a tekintetem, és találtam egy jó szöget, ahonnan a küllős kerekei szépen látszanak.
Megérkezett az R607, élén a cseh 363-018-assal. Az első két kocsit átállította egy másik vágányra (Tánya néni pár perc múlva értük jött és elpakolta őket az állomás másik végébe), majd vissza a maradékra, amely immár Rákóczi névvel szerepelt. Ez a bizonyos "maradék" a következőképpen festett, előlről hátrafelé: 11-70 014, 82-70 083, 20-41 801, 990, 802, 989, 986.
A 20-41 986 WC-jében egy műanyagcső alakítja a vízcsap szerepét (víz nélkül), ugyanakkor szappan van, bár nem a jobboldalt látható őrlőben foglal helyet...
A WC bejárat felett.
Indulás után 362-033 "üldözőbe vette" vonatunkat, de csak a váltókörzetig.
Kezdeti utasterhelés a Rákóczi-n gyakorlatilag 0. Hidasnémetiben 15 felszálló (gépcsere (V43 1348) plusz fékpróba 7 perc alatt), Forró-Encs 25 felszálló, Szikszón 10 fel/2 le, Miskolc kb.100 (és nem több!) fel/15 le, az érkező nyíregyi személyről még 15 átszálló, Mezőkövesd 10fel/8 le, Füzesabony 25/10, Kál-Kápolna 5/5, Vámosgyörk 5/0, Hatvan 5/5, a salgótarjániról (M41 2152, 3 Bhv, 119-es BDt) még 20 átszálló, Gödöllő 2/6. "Keleti-alsón" vagy 15-en leszállnak.
A Rákóczi menetrendje meglehetősen laza (páros, páratlan egyaránt): szép hosszú kifuttatásokkal is pontos marad, ill. 2-3 percekkel korábban érkezik.

Vissza a főlapra