|
Kassán valamivel jobb idő és 163-050 fogadott. |
|
A tényekkel szembe kell nézni... |
|
...kis szembenézés után az idősebb generáció
képviselője tűnt fel (183-033). |
|
Tovagurulása után újból a 163-asra ragadt a
tekintetem, és találtam egy jó szöget, ahonnan a
küllős kerekei szépen látszanak. |
|
Megérkezett az R607, élén a cseh 363-018-assal. Az
első két kocsit átállította egy másik vágányra
(Tánya néni pár perc múlva értük jött és
elpakolta őket az állomás másik végébe), majd
vissza a maradékra, amely immár Rákóczi névvel
szerepelt. Ez a bizonyos "maradék" a
következőképpen festett, előlről hátrafelé: 11-70
014, 82-70 083, 20-41 801, 990, 802, 989, 986. |
|
A 20-41 986 WC-jében egy műanyagcső alakítja a
vízcsap szerepét (víz nélkül), ugyanakkor szappan
van, bár nem a jobboldalt látható őrlőben foglal
helyet... |
|
A WC bejárat felett. |
|
Indulás után 362-033 "üldözőbe vette"
vonatunkat, de csak a váltókörzetig.
Kezdeti utasterhelés a Rákóczi-n gyakorlatilag 0.
Hidasnémetiben 15 felszálló (gépcsere (V43 1348)
plusz fékpróba 7 perc alatt), Forró-Encs 25
felszálló, Szikszón 10 fel/2 le, Miskolc kb.100 (és
nem több!) fel/15 le, az érkező nyíregyi személyről
még 15 átszálló, Mezőkövesd 10fel/8 le, Füzesabony
25/10, Kál-Kápolna 5/5, Vámosgyörk 5/0, Hatvan 5/5, a
salgótarjániról (M41 2152, 3 Bhv, 119-es BDt) még 20
átszálló, Gödöllő 2/6. "Keleti-alsón"
vagy 15-en leszállnak.
A Rákóczi menetrendje meglehetősen laza (páros,
páratlan egyaránt): szép hosszú kifuttatásokkal is
pontos marad, ill. 2-3 percekkel korábban érkezik. |